fredag 28. januar 2011

Nytt skoleår....

Da var vi kommet nesten en hel måned inn i det nye året, og for min del begynnelsen på mitt fjerde semester på nkf, grafisk design.

Den første oppgaven min, er unnagjort, og har så vidt begynt på nummer to. 
Dette blir en utfordring, vi skal nemlig lage et helt eget magasin, der vi må ta alle bildene selv, skrive alle artiklene, og i tillegg passe på at layouten er perfekt. Vanskelig. Har såvidt begynt å tenke på hva jeg skal gjøre, og tanken er at jeg skal lage et livstils magasin, som skal inneholde litt av alt, mote, intriør, mat, osv.









Dette er det første bildet jeg har laget så langt, har ennå ikke begynt å ta fotografier.


 Dette er to kalenderpostkort jeg lagde på den første oppgaven vi hadde






1 kommentar:

  1. Stilig! Du er bare så flink!
    Hvordan går det med deg min venn?
    Savner deg.. Skal vi ta en jentekveld til helgen?
    Miss you
    Klem fra meg

    SvarSlett